19 december: interland ODIK/DWS tegen China

9 december 2016

BARNEVELD – Na het succes van vorig jaar doet ook dit jaar het nationale team van China Barneveld aan. Vorig jaar verloor een trots DWS in een volle Veluwehal met 25-22 van de Chinezen. Ook dit jaar hoopt DWS, deze keer in samenwerking met ODIK, er weer zo’n zinderende wedstrijd van te maken.

ODIK en DWS bundelen de krachten en zullen hun sterkste teams opstellen tegen de snelle en atletische korfballers van China. China verblijft maar liefst twee weken in Nederland en speelt enkele oefenwedstrijden in voorbereiding op de Korfbal Challenge in Rotterdam.

Laten wij er met z’n allen een nog groter feest van maken. Kom in je ODIK- of DWS tenue naar de Veluwehal en maak deze oefenwedstrijd tot een succes!

De wedstrijd begint maandagavond 19 december 20:00 uur in de Veluwehal. Toegang is gratis.