20 december: interland DWS/Revival – China + KABAALBOKAAL voor jeugdteams

13 december 2017

Na het succes van de vorig twee jaren doet ook dit jaar het nationale team van China Barneveld aan. Vorig jaar won DWS in samenwerking met Odik na een zinderend duel met 35-34. Het duel bleef tot de laatste seconde spannend tot het combinatieteam DWS/Odik in de laatste seconde een strafworp verzilverde. Dit jaar hoopt DWS samen met Revival er weer zo’n prachtig duel van te maken. Wat zal de uitslag dit jaar worden?

De teams beginnen goed voorbereid aan de wedstrijd. Revival en DWS zullen op maandagavond 18 december samen trainen in voorbereiding op de wedstrijd. Woensdag 20 december zullen Revival en DWS de krachten bundelen en hun sterkste teams opstellen om de korfballers van China het vuur aan de schenen te leggen.

KABEELBOKAAL

Revival en DWS kunnen zich natuurlijk niet 100% inzetten zonder jullie steun. Wij hopen dan ook dat jullie allemaal komen. Om het voor de jeugdteams extra leuk te maken wordt er een wedstrijd gehouden tussen alle jeugdeams. Het team dat het meest orgineel verkleed gaat en tijdens de wedstrijd het meeste kabaal maakt wint de KABAALBOKAAL. Het winnende team gaat er van door met een middag bowlen en pannenkoeken eten. Zorg er voor dat je er op tijd bent, zodat je het beste plekje bemachtigt in de Veluwehal.

De wedstrijd begint woensdagavond 20 december om 20:00 in de Veluwehal. Toegang is gratis.