Webshop/Kledinglijn DWS

DWS heeft een uniforme Hummel kledinglijn. Hierover zijn afspraken gemaakt met en worden geleverd via Rijnders Sport in Barneveld. Deze kleding maar ook andere Hummel producten is via een speciale pagina te bekijken en te bestellen:

Op het trainingpak, het inschiet/trainingshirt en op de sporttas wordt gratis het DWS-logo gedrukt. De getoonde prijzen gelden bij aanschaf van 1 product. Wordt kleding voor een heel team aangeschaft dan ontvangen we korting. Dit wordt gecoördineerd via Elbert van den Brink.

Bonussysteem
Aan de ledenshop is een bonussysteem gekoppeld. Alle bestellingen die je via de Ledenshop plaatst (denk aan een trainingsshirt, een extra paar kousen of een clubtas met logo) leveren een bijdrage aan de clubkas. Het bonussysteem van Hummel creëert kledingbudget voor het nieuwe seizoen. Aan het eind van ieder seizoen ontvangen we als club de bonus die alle bestellingen samen hebben opgeleverd. Dit kunnen we in het nieuwe seizoen als DWS besteden aan nieuwe aankopen.