MATCHDAY: DWS 1 – HKC (U) 1

26 januari 2018
De komende weken zijn erg belangrijk voor DWS. Na het knappe punt van vorige week tegen VIKO, moeten er nu ook punten gepakt worden tegen de ploegen onder DWS. Morgen wacht de eerste horde: HKC uit Utrecht. Bij winst kan er een gat geslagen worden met de onderste ploegen op de ranglijst.

In de uitwedstrijd werd er na een wisselvallige eerste helft ruim gewonnen van HKC: 14-23. Dit betekent niet dat het al een gelopen race is. De ploeg uit Utrecht is een oude bekende voor DWS en wist het DWS de laatste seizoenen altijd moeilijk te maken. DWS kan jullie steun dus goed gebruiken. Met de E2 als team van de week moet dit helemaal goed komen.
DWS 2 is morgen vrij en DWS 3 reist af naar Nijmegen. Daarentegen spelen DWS 4 en DWS 5 wel thuis. Om 13:20 en 17:00.
Tot morgen in een, hopelijk, goed gevulde Veluwehal.