Nieuwe app voor DWF: KNKV Wedstrijdzaken app

22 augustus 2017

Sinds vanmiddag staat in de Play Store (Android) en de App Store (iOS) de KNKV Wedstrijdzaken app. Deze app is de opvolger van de Sportlinked app, die vanaf heden ook niet meer functioneert. Het kan zijn dat nog niet elke gebruiker de nieuwe app kan vinden, probeer het dan later nogmaals. Het is dus noodzakelijk dat alle trainers, coaches en scheidsrechters de nieuwe app downloaden voor aanvang van de competitie (=2 september). Deze app is in principe voor alle leden te gebruiken, zodat je op de hoogte bent van je eigen wedstrijden, maar ook van andere teams.

Inloggen kan met dezelfde gegevens als in de Sportlinked app. Voorwaarde is wel dat dit mailadres gelijk is aan de lidgegevens in Sportlink Club (ledenadministratie). Indien dit niet gelijk is, stuur dan een mail naar korfbaldws@gmail.com . Je ontvangt dan het mailadres waarmee je bekend bent in onze ledenadministratie en waarmee je een account kan aanmaken. Per mailadres is maar één account mogelijk om aan te maken. Handleiding voor registeren en inloggen kan je hier vinden.

Met deze nieuwe app is het nu ook mogelijk om je eigen gegevens(adres, telefoonnummer, mailadres, pasfoto) te bekijken en zo nodig kan je dit zelf aanpassen.