Nieuwe versie van Sportlinked App

31 mei 2017

Vandaag komt in de app-stores een nieuwe versie van Sportlinked online. Dit is de grootste release tot nu toe. In deze versie zitten meer wijzigingen dan in alle versies hiervoor samen.

Het is noodzakelijk dat gebruikers opnieuw in- en uitloggen. Het e-mailadres van de gebruiker moet hierbij nog actief zijn en bekend zijn bij DWS. Gebruikers kunnen nu ook adresgegevens en communicatiegegevens zelf aanpassen in de app.

Als je je registreert met het email adres dat als het primaire email adres is geregistreerd bij de DWS ledenadministratie dan komen er afhankelijk van jouw rol binnen de vereniging en binnen een wedstrijd verschillende functionaliteiten beschikbaar.

Als je ingedeeld bent in een team dan zie je het programma, uitslagen en standen voor het team. Als je een scheidsrechters of staffunctie hebt, kun je het mDWF (mobiele digitale wedstrijd formulier) gebruiken.

Mocht je je primaire email adres waarmee je bekend bij de ledenadministratie van DWS niet meer weten, vraag deze dan op door een email te sturen naar korfbaldws@gmail.com.

Een handleiding voor het eerste gebruik van de Sportlinked App is te vinden op: https://support.sportlink.nl/support/solutions/folders/9000166079