OJC '98 1 15 - 25 DWS 1

12 November 2016 - 17:05

KOOTWIJKERBROEK  – DWS heeft de overwinningsreeks uit het veldseizoen doorgetrokken naar de zaal. In Berkel-Enschot was de zege op OJC ’98 de achtste overwinning op rij van dit seizoen: 15-25.

DWS zet zegereeks voort

DWS had al snel in de gaten dat het een zware wedstrijd zou worden; niet vanwege het niveau van de tegenstander, maar ondanks het niveau en vanwege de slechts tien man publiek. Daar slaagde DWS tot op zekere hoogte ook in.

Aan de hand van aanvoerder Bas Lagerweij nam DWS het initiatief en in de tweede helft werd duidelijk hoe groot het verschil was tussen beide teams. ,,Het was een saaie wedstrijd”, vertelt coach Coen Hooijer. ,,Ik ben blij dat we niet mee zijn gegaan in het spel van OJC, maar zelf veel kansen hebben gecreëerd. Als ik kritisch ben, hadden we meer moeten scoren en er minder tegen moeten krijgen.”

Doelpuntenmakers: Diane van Hunen 7, Bas Lagerweij 6, Gertjan Davelaar 5, Hilde Lozeman 2, Linemijn van den Top 2, Rens Bleijenberg 2, Aline van de Glind 1.