Kennismaking/meetrain-formulier

Wijzigingsformulier

Uitschrijfformulier

Algemene voorwaarden

Wil je een keertje komen kijken of meetrainen?

Iedereen die wil kennismaken met korfbal of de sfeer wil proeven bij korfbalvereniging DWS kan enkele proeftrainingen aanvragen. Wij gaan ervan uit dat 3 trainingen genoeg moet zijn om te bepalen of je lid wilt worden van DWS.

De proeftrainingen zijn gratis en geheel vrijblijvend! Het aanmelden voor een proeftraining kan door dit aanmeldformulier in te vullen. Na het versturen van het formulier neemt iemand van de (jeugd) Technische Commissie contact op om afspraken te maken over de trainingen. Na deze trainingen wordt er weer contact opgenomen voor het vervolg in de vorm van een lidmaatschap.

Of stuur een bericht naar:
Wedstrijdsecretaris jeugd – Joanne Lijbers  –  contactformulier of
Wedstrijdsecretaris senioren – Joanne Lijbers  –  contactformulier

KNKV wedstrijdzaken App:

Met deze app blijf je eenvoudig op de hoogte van alle updates rondom je eigen team en mis je niks van al je andere favoriete teams en spelers. Doordat de uitslagen door de officials in de app worden vastgelegd, ben je altijd direct op de hoogte van de uitslag. Of je nou speler bent, wel of geen lid bent van een korfbalvereniging, het maakt niet uit. De app is er voor iedereen die van korfbal houdt!

Volg je favoriete spelers, teams of clubs en bekijk alle standen, uitslagen en programma’s! Ook laat de app leuke statistieken zien die je helpen in de voorbereiding op je wedstrijd. Tel daar bij op dat je direct de route naar een uitwedstrijd kan zien en je hebt een app die zorgt voor de optimale beleving van je favoriete sport.

Ook kan je hierin jouw persoonlijke gegevens controleren en eventueel aanpassen. Zorg dan dat je bij het registreren in de app hetzelfde e-mailadres gebruikt dat bij jouw korfbalvereniging bekend is. Mocht je deze niet weten of vragen hebben over de app, stuur dan een email naar korfbaldws@gmail.com

Ledenadministratie in Sportlink Club:
Alle gegevens van onze leden zijn in Sportlink Club vastgelegd. Dit programma is gekoppeld met onze sportbond KNKV.
Wil je controleren of je gegevens kloppen? Stuur dan een email naar korfbaldws@gmail.com en vraag naar je gegevens die bij DWS bekend zijn.