DWS 1 19 - 17 Ados 1

13 October 2018 - 15:30

KOOTWIJKERBROEK – DWS heeft een knappe 19-17 overwinning op Ados behaald. ,,Met keihard werken heeft de ploeg dit bereikt”, stelt een tevreden coach Coen Hooijer na de zege op de Hoornse tegenstander.

Hooijer moest twintig minuten voor tijd zijn opstelling wijzigen, omdat Hilde Lozeman te ziek was om te spelen. Rinske van den Brink werd bij het tweede team weggehaald en speelde daarna een sterke wedstrijd.

DWS was de hele wedstrijd de betere ploeg en drukte dat in de tweede helft ook in de score uit. ,,Ons dameskwartet was aanvallend verbluffend goed en verdedigend schakelden Kees en Dinant de sterkste heren van Ados uit”, analyseert Hooijer de winst. ,,Het hele team was gretig en heeft keihard gewerkt.”

Doelpuntenmakers: Kees van de Kuilen 5, Rinske van den Brink 4, Colinda van den Berg 2, Davitha van de Kuilen 2, Bas Lagerweij 2, Dinant Lagerweij 2, Elske Schonewille 2, Job Schonewille 2.