17 juni: laatste thuiswedstrijden en afscheid selectieleden

14 juni 2023

Zaterdag 17 juni wordt een bijzondere dag. Het is de laatste thuiswedstrijd van het seizoen voor de DWS-selectie. DWS 1, dat gepromoveerd is, zal het opnemen tegen Kesteren. DWS 2 speelt een bijzondere wedstrijd tegen ODIK uit Barneveld. De dag is extra bijzonder door het afscheid van zes gewaardeerde selectiespelers en trainer/coach Jaco Boon van DWS 2.

14:00 DWS 2 – ODIK 3
DWS 2 speelt een bijzondere wedstrijd. Tegen ODIK uit Barneveld hoopt DWS het goede seizoen in de (reserve) tweede klasse positief af te sluiten. Deze derby staat altijd garant voor een bijzonder en misschien wel spectaculair potje korfbal.

15:30 DWS 1 – Kesteren 1
Met een gevoel van trots zal DWS 1 het veld betreden voor hun laatste thuiswedstrijd van dit seizoen. Na een succesvolle campagne met een welverdiende promotie naar de tweede klasse, hopen de spelers zaterdag het seizoen op een passende manier af te sluiten met mooie aanvallen en veel doelpunten.

Afscheid
Aanstaande zaterdag nemen 6 selectieleden en trainer/coach Jaco Boon afscheid van de selectie. Albert van de Kuilen, Hilde Lozeman-Mandersloot, Lisa Schimmel-Ortse, Thamar van de Kuilen-Liefting, Tessa Davelaar en Joël Liefting hebben aangegeven na dit seizoen te stoppen. Dit is een gemis, want deze spelers hebben bij elkaar opgeteld vele jaren in de selectie van DWS gespeeld en vele doelpunten, promoties, degradaties en meer meegemaakt. We willen hen aanstaande zaterdag extra in het zonnetje zetten en bedanken voor hun tomeloze inzet. We roepen dan iedereen ook op om de laatste korfbalminuten van deze spelers mee te maken en hen te bedanken!

Komende zaterdag belooft een bijzondere dag te worden. Hopelijk zien we je zaterdag langs de lijn!