20 december: DWS – China

12 december 2023

Op woensdagavond 20 december speelt de selectie van DWS tegen het nationale korfbalteam van China. Een heuse interland voor de Kootwijkerbroekers. De wedstrijd begint om 19:30 in de Veluwehal Barneveld.

De Chinese ploeg speelt ter voorbereiding op de Korfbal Challenge in Rotterdam enkele oefenwedstrijden in het land, waaronder tegen DWS. Dit is niet de eerste keer dat de Chinese ploeg Barneveld bezoekt. Al eerder speelde DWS, in combinatie met Revival en ODIK, tegen China. Zo won een combinatie van ODIK en DWS in 2016 nipt met 35-34 van China. Latere edities werden nipt verloren.

Dit belooft veel goeds voor de nieuwe editie op woensdagavond 20 december. Toegang is gratis, de wedstrijd begint om 19:30.