29 juni: slotdag DWS

29 mei 2019

Zoals ieder jaar sluit DWS het seizoen af met onze slotdag. Op zaterdag 29 juni zijn alle leden, niet-spelende leden, aanhang, ouders, broertjes en zusjes van de jeugdleden welkom om mee te doen met de slotdag. Ook dit jaar trappen wij de middag af met ons spetterende hutspottoernooi. Alle deelnemers van de slotdag worden door elkaar gegooid en verdeeld over verschillende teams. Samen met je team ga jij deze middag strijden voor de eindoverwinning!

Aansluitend aan het toernooi zijn alle deelnemers uitgenodigd voor een lekkere barbecue. Wij sluiten de slotdag af met een spetterend DWS Got Talent-veiling. Na 5 jaar zonder veiling komt de sensationele veiling weer terug!

DWS GOT TALENT

Wat zou zo’n talent kunnen zijn:
Dit kan natuurlijk iets zijn wat je werkgerelateerd zou kunnen aanbieden, denk aan timmerwerkzaamheden, helpen bij de boekhouding, schoorsteeninspectie o.i.d., maar het kan ook iets zijn als taarten bakken, High Tea verzorgen, een avondje oppassen, auto- of ramen wassen enz. Verzin maar iets.

Hoe gaan we het doen:
Kan jij goed taarten bakken, auto’s wassen, avondjes uit organiseren of doorloopballen nemen? Haast je dan naar de kantine en biedt jouw talent aan voor de veiling! Schrijf dan achter je naam welk talent/object jij aan gaat bieden voor de veiling van DWS en wat hier het minimale bod voor moet zijn. Je mag het ook doorgeven aan Iris via de mail: iris_ortse@hotmail.com. Ieder ander mag hier dan op bieden en natuurlijk weer overbieden! Je kunt je bod vermelden op de poster.

Einde van de veiling:
Op 29 juni 2019, tijdens de slotdag, is de sluiting van de veiling. Een “stalmeester” zal die middag proberen om de biedingen nog wat omhoog te krikken, maar daar zal dan de laatste hamerslag vallen.

ECHT… ook jij heb een talent. Laat je het ons weten?
En bieden hè!!!!

We hopen er met z’n allen weer een gezellige slotdag van te maken, dus geef je snel op in de kantine of via mail: Marielle.ortse@outlook.com

Programma slotdag 29 juni

12:30 begin Hutspottoernooi met aansluitend een lekkere barbecue.

18:15 DWS GOT TALENT veiling