Aangescherpte coronamaatregelen vanaf 14 oktober

15 oktober 2020

Corona houdt ons allemaal in Nederland op verschillende manieren bezig. Door de nieuwe kabinetsmaatregelen, ingaand vanaf 14 oktober, zijn er helaas ook beperkingen voor het korfbal in de komende periode (zeer waarschijnlijk de komende 4 weken).

Wat betekent dit voor DWS?

• Alle jeugd tot 18 jaar blijft deze en komende week buiten trainen op het veld, zoals is afgesproken met de trainers van de teams/ je team. Op het veld doortrainen kan nog steeds doorgang vinden.
  • Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat er vanaf 14 oktober niet getraind kan worden. We wachten de mogelijkheden af die wellicht geboden kunnen worden in groepjes van 4 personen, hierover volgt berichtgeving zodra dit beschikbaar is.
  • Alle wedstrijden (incl. oefenwedstrijden zaal) die op de planning stonden zijn vanaf 14 oktober komen te vervallen tot nadere berichtgeving.
  • De kantine blijft dicht, de kleedkamers en doucheruimtes blijven gesloten. Kom dus omgekleed en wel naar de training en verlaat na de training het terrein zo snel als mogelijk.
  • Binnenkort zullen ook de zaaltrainingstijden en start van de zaaltrainingen worden gecommuniceerd. Daarvoor gelden de bovengenoemde regels op dezelfde wijze.
  • Hoe het verder gaat in de zaal weten we nu nog niet precies, maar we informeren jullie daar zo snel mogelijk over zodra we meer informatie en antwoorden hebben ontvangen vanuit NOC/NSF, KNKV en Optisport.

We weten dat dit niet leuk is voor iedereen, maar helaas is het wel noodzakelijk. Hou vol en blijf gezond!

Vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met het bestuur.

Bestuur ckv DWS