Activiteiten voor de jeugd.

5 april 2024

Op vrijdagavond 19 april zijn er twee activiteiten voor de jeugd van DWS. Voor de E- en de D-teams is er een filmavond in de kantine. De C- en de B-jeugd gaat naar Jump XL in Ede.

Filmavond
Op vrijdagavond 19 april wordt de kantine van DWS omgetoverd tot een bioscoop. Samen met je teamgenoten kunnen jullie genieten van een leuke film. Natuurlijk is er wat lekkers te eten te drinken voor je. Toegang tot deze bioscoop is gratis en je bent vanaf 17:00 welkom. (Let op: deze tijd is gewijzigd naar 17:00)

.

Jump XL
Voor de oudere jeugdleden (C- en B-jeugd) gaan we op vrijdagavond 19 april iets sportiefs doen. We gaan namelijk naar Jump XL in Ede, het gaafste trampolinepark van Nederland! Trek je sportieve kleding aan en spring mee met je teamleden. We vertrekken vanaf 19:00 vanaf het sportveld van DWS. We zijn rond 21:30 weer bij het sportveld van DWS. Deelname is hier ook gratis.

Aanmelden voor Jump XL
Voor deze activiteit vragen we je om je op te geven. Ook zoeken we nog ouders die eventueel willen rijden naar Ede. Aanmelden voor de activiteit en het rijden kan via deze link.

Tot de 19de!