Beslissingswedstrijden DWS 1 – Revival 1 (+livestream)

8 april 2022

Op zaterdag 9 april is het zo ver. Na een moeilijk zaalseizoen strijdt DWS 1 morgen voor handhaving in de tweede klassen tegen Revival. Twee ploegen die elkaar goed kennen, dus dat belooft een spannende strijd te worden.

Jullie steun kan DWS heel goed gebruiken. Dus komt in het blauw-wit naar de wedstrijd en neem je spandoeken en toeters mee. Met elkaar schreeuwen wij DWS naar de overwinning.

9 april staat de eerste wedstrijd van het tweeluik op het programma. De wedstrijd begint morgen om 12:45 in Sporthal de Voorde in Voorthuizen. Ook de wedstrijd op 16 april wordt in Voorthuizen gespeeld. Voor de mensen die er niet bij kunnen zijn, bieden wij een livestream aan. Deze is te bekijken via ons Youtube kanaal.

Tot morgen in de Voorde!