Devinco 1 – DWS 1: 13-15

11 september 2016

KOOTWIJKERBROEK – Vier punten uit twee wedstrijden. DWS heeft tegen Devinco zijn tweede zege (13-15) van het seizoen behaald en dat levert de Kootwijkerbroekse formatie een gedeelde koppositie in de derde klasse E op.

DWS gedeeld eerste na nieuwe zege

Coen Hooijer is uiteraard tevreden vanwege het resultaat, maar ook over het vertoonde spel in Deventer. ,,We hadden in het begin veel moeite met het grote veld en kwamen met 6-3 achter”, vertelt de Heelsumse coach. ,,Ik kon een drinkpauze als time-out gebruiken en besloot het spel naar de heren te verleggen.”

Dat pakte goed uit, mede dankzij sterk verdedigend optreden van Dinant Lagerweij – die de afwezige Bas Lagerweij verving – en het scorende vermogen van Gertjan Davelaar. Hooijer: ,,We hebben het heel volwassen uitgespeeld.”

DWS speelt zaterdag voor eigen publiek tegen medekoploper Fortissimo.

Doelpuntenmakers: Diane van Hunen 6, Gertjan Davelaar 6, Linemijn van den Top 1, Bernard Schut 1, Dinant Lagerweij 1.

Fotoalbum wedstrijd Devinco 1-DWS 1

Bron: www.barneveldsekrant.nl