Do 20-12-2018: wedstrijd Odik/DWS vs. China

17 december 2018

Welkom bij de internationale strijd tussen Odik/DWS – China op donderdag 20-12-2018. Aanvang vanaf 19.45 uur. Voor zowel  Odik als DWS een leuke manier om de vereniging op de kaart te zetten en de krachten te meten met het internationale team van China. De Chinezen zijn op trainingskamp in Nederland en doen een aantal verenigingen aan om te oefenen op het juiste niveau.

We spelen deze wedstrijd in 4x 15 minuten. De vakken van Odik/DWS zullen elke 15 minuten afgewisseld worden. Als eerst spelen wij met onze eigen vakken en vervolgens gaan we Odik en DWS mixen.

Met vriendelijke groet:
Odik: Cees Snoei, Brandien van de Fliert
DWS: Bas Lagerweij, Rinske van den Brink

20:15      start van de wedstrijd
21:00      rust
21:15      start 2e helft
22:00     einde van de wedstrijd

Dit event wordt mede mogelijk gemaakt door:

Odik 1

Van links naar rechts: Hugo van Woudenberg (trainer/coach), Cees Snoei, Gilbert Punt, Ivo Bronts, Luuk van de Kuilen, Milko van Golberdingen, Marinus van Ommeren en Henk de Rooy (teambegeleiders), Else de Vries, Willianne Davelaar, Anke Hopman, Brandien van de Fliert

DWS 1

Van links naar rechts: Coen Hooijer (trainer/coach), Bas Lagerweij, Bernard Schut, Job Schonewille, Kees van de Kuilen, Dinant Lagerweij, Gijs Schut (teambegeleider), Davitha van de Kuilen, Elske Schonewille, Hilde Lozeman, Rinske van den Brink, Gerjan van de Krol (assistent trainer/coach).

China