DWS 1 – OKV 1: 20-18 | Productief DWS wint laatste wedstrijd

19 juni 2022

KOOTWIJKERBROEK – DWS heeft de competitie afgesloten met een 20-18 overwinning op OKV. Het laatste competitieduel van het al gedegradeerde DWS stond ook in het teken van het afscheid van trainer René Slegh die na drie jaar vertrekt.

Op Sportveld DWS stond de thuisploeg halverwege al op een 10-8 voorsprong. De ongekende productiviteit van DWS was mede te danken aan clubtopscorer Joël Lagerweij die zevenmaal trefzeker was en het meespelen van Job Schonewille en Hilde Lozeman. Door de overwinning passeert DWS de opponent uit Oostzaan en eindigen de korfballers uit Kootwijkerbroek met vijf punten op de zevende plek.

Doelpuntenmakers DWS: Joël Lagerweij 7, Job Schonewille 4, Rinske van den Brink 3, Joël Liefting 2, Hilde Lozeman 2, Rens Bleijenberg 1 en Joanne Lijbers 1.