DWS 1 – Reehorst’45 1: 17-14 | DWS thuis ook te sterk voor Reehorst’45

20 januari 2020

KOOTWIJKERBROEK – Een week na de knappe zege op Rheko heeft DWS ook de thuiswedstrijd tegen Reehorst’45 gewonnen. In de Veluwehal won het team van trainer René Slegh met 17-14 van de bezoekers uit Ede. Door de tweede achtereenvolgende zege en derde thuisoverwinning van het seizoen staat de formatie uit Kootwijkerbroek na zes duels knap in de middenmoot.

In de eerste helft was DWS heer en meester en stond er een indrukwekkende ruststand van 12-2 op het scorebord. In de tweede helft kwam Reehorst’45 nog behoorlijk terug, zonder dat het spannend werd. Trainer Slegh: ,,Over de overwinning en de eerste helft ben ik uiteraard erg tevreden. Het was niet echt een spectaculaire wedstrijd, na rust wisten wij nauwelijks meer te scoren en werd het een mentaal duel. Maar gelukkig kwam de zege niet meer in gevaar”.

Doelpuntenmakers: Hilde Lozeman 4, Rinske van den Brink 4, Joël Lagerweij 2, Gert-Jan Davelaar 2, Rens Bleijenberg 2, Linemijn Jansen 1, Job Schonewille 1, Sabrina van den Brink 1.