DWS B2 kampioen!

1 april 2019
Na een ontzettend spannende wedstrijd tegen Synergo is de B2 afgelopen zaterdag kampioen geworden! Helaas moeten we deze plek delen met Antilopen, maar dat mag de pret niet drukken.

Van tevoren dachten we dat het een lastige wedstrijd zou worden. De B2 had echter een bliksemstart en in de rust stonden we dan ook al met 1-5 voor. Na rust verwachtten we dus niet echt moeilijkheden. Helaas pakte dit iets anders uit. Synergo zette na rust de powerknop aan en wist ineens ook tot scoren te komen. Met nog een paar minuten op de klok wisten ze zelfs terug te komen tot 5-6. Gelukkig viel aan onze kant nog een doelpunt, wat de stand bracht tot 5-7. Kort hierna scoorde Synergo opnieuw: 6-7. De spanning was om te snijden en de laatste minuut ging in. Deze laatste minuut werd ontzettend goed uitgespeeld! De B2 speelde rustig de bal rond, waardoor de bal in ons aanvalsvak bleef. De opluchting was dan ook groot toen het fluitsignaal ging: KAMPIOENEN!
Om het kampioenschap te vieren, was er taart met slagroom. Die taart was wel erg lekker, maar vooral de slagroom was een groot feest (lees: slagroomgevecht).

Staand van links naar rechts: Lisa Ortse (trainster/coach), Roos van Geresteijn, Gerjanne van de Top, Laura van den Brink, Janine van de Krol, Emma Hol, Anne van Eck en Janice Brink. Zittend van links naar rechts: Frank van Essen, Jarno van Kooten en Ruben Snellen. Op de foto ontbreekt Patrick Veldhuisen (trainer/coach).