DWS doet mee met Grote Clubactie

28 september 2022

Dit jaar doet DWS mee met de Grote Clubactie. Dit is een landelijke actie, waarmee de leden van DWS geld ophalen voor de vereniging door loten te verkopen. Een lot kost € 3,- per stuk en kan op verschillende manieren worden verkocht. Wij hopen dat elk lid minimaal 10 loten verkoopt.

Hoe kan je loten verkopen?

1. Via het lotenboekje – laat de koper een briefje invullen in jouw boekje. Dit is een éénmalige machtiging om het geld af te schrijven van de rekening van de koper. Het lotnummer ontvangt de koper per e-mail. Scheur het rechterdeel af en geef dit als bewijs aan de koper. Het lotnummer krijgt de koper pas, nadat het formulier online is ingevuld door Iris Roelofsen.
  2. Via een QR code – Laat de koper de QR code op de voorkant van het boekje scannen (maak met een mobiel een foto en voordat je de foto maakt komt er een link te staan in het beeld) en de koper komt direct op een online pagina waar hij/zij loten kan kopen. Het lotnummer ontvangt de koper per e-mail.
  3. Via een link per whatsapp of andere social-media – Op jouw persoonlijke verkooppagina (inloggegevens staat naast de QR code op jouw boekje) staat een link, welke je gemakkelijk kunt delen via Whatsapp of social media. De koper komt dan automatisch op jouw persoonlijke verkooppagina terecht, waar hij/zij één of meerdere loten van jou kan kopen.
  4. Verkoop een Superlot. Een superlot is 50 loten in één en deze kost dan ook € 150,-. Deze kan je bijvoorbeeld aan een bedrijf verkopen. Een Superlot verkopen kan niet via jouw persoonlijke verkooppagina, maar via de volgende link: https://lot.clubactie.nl/superlotkopen/ckv—dws/110320. Let op dat je hierbij de juiste club selecteert (DWS, Barneveld). Handig om te weten, een Superlot is belasting aftrekbaar voor bedrijven.

Extra informatie:

Via jouw persoonlijke verkooppagina kan je zien hoeveel loten jij hebt verkocht maar je kunt ook de totaalstand van de hele vereniging volgen.

De actie loopt van 24 september tot en met 21 november. Als je loten hebt verkocht met het bijgeleverde machtigingsboekje, lever deze dan uiterlijk 15 november in bij Iris Roelofsen. Dit kan door foto’s te sturen van de ingevulde formulieren per whatsapp (0621681793).

Welke prijzen kan jij winnen, als verkoper? (onderstaande is voor alle jeugdleden van DWS)

De drie beste verkopers van DWS winnen een mooie prijs. Wat deze prijzen zijn houden we nog even geheim, maar daar over snel meer!

Om de strijd om de prijzen eerlijk te houden, tellen Superloten niet mee als 50 verkochte lootjes, maar gewoon als 1 lot. Maar, omdat het verkopen van een superlot natuurlijk voor DWS heel fijn is, ontvangt de jeugd-verkoper van het superlot zelf een beloning, namelijk € 10,- per verkocht superlot!

Welke prijzen kan je winnen als je een lootje koopt?

Er zijn heel veel prijzen te winnen, waaronder:

1. € 100.000,-
  2. Auto Skoda Kamiq, 2 jaar zorgeloos rijden
  3. Keuken Kampioen cheque t.w.v. € 10.000,-

Via onderstaande link kan je zien welke andere prijzen er nog te winnen zijn. In totaal zijn er meer dan 350.000 prijzen te winnen! https://www.clubactie.nl/lotenkopers/prijzen-uitslag/

Succes met de verkoop en wij hopen een mooi bedrag op te halen!