DWS ontvangt maar liefst € 2768 van Rabo Clubsupport!

6 november 2020

De afgelopen weken hebben veel DWS’ers en hun kennissen gestemd op onze club in de Rabo App. Iedereen hartelijk bedankt: DWS krijgt van de Rabobank maar liefst € 2.768,34! Dit prachtige bedrag wordt gebruikt voor de werving van nieuwe jeugdleden en voor nieuwe korfbalpalen.

Met de landelijke Rabo ClubSupport actie verdeelt de Rabobank een deel van de winst onder lokale verenigingen. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe hoger het bedrag dat de vereniging in ontvangst mag nemen.

Het bestedingsdoel van DWS:
De jeugd heeft de toekomst! DWS is altijd op zoek naar nieuwe jeugdleden die wij een kans willen geven om ook de mooie korfbalsport te ontdekken. Door de Corona zijn wij minder in de gelegenheid geweest om nieuwe leden te werven. We willen hier dan ook een inhaalslag in maken. Daar is dit geld dan ook meer dan welkom. Ook zijn wij toe aan de aanschaf van nieuwe korfbalpalen. Onmisbaar bij ons spelletje!

Namens DWS willen we iedereen hartelijk bedanken voor het stemmen, liken & delen! Op de website van de Rabobank vind je nog een persoonlijk bedankfilmpje namens DWS.