Feestelijke aftrap van het nieuwe korfbalseizoen

7 september 2023

Zaterdag 9 september is de eerste competitieronde van het nieuwe seizoen. En dit laten we bij DWS niet zo maar aan ons voorbij gaan. Lees snel verder wat er zaterdag allemaal te doen is.

Na een paar maanden zomervakantie en een paar weken voorbereiding begint aanstaande zaterdag de competitie weer voor de DWS-teams. Dit jaar beginnen we extra leuk, want alle DWS-teams komen thuis in actie.

De dag begint met een wedstrijd van de E1. Hun eerste echte wedstrijd, spannend! Daarna komen ook de D2, D1, C1 en B1 in actie en gaan de allerkleinste leuke korfbalspelletjes spelen bij de Kangoeroeklup. ’s Middags komen de senioren teams in actie met meteen belangrijke wedstrijden. De selectie is afgelopen zomer vernieuwd. Na een goede voorbereiding speelt de selectie zaterdag tegen Unitas 4 en Luno 1. DWS 2 en DWS 1 kunnen meteen een belangrijke slag slaan in de competitie door te winnen.

Na afloop van de wedstrijden hebben de activiteitencommissie en de kantinecommissie nog wat lekkers voor iedereen. Naast de kantine is er ook anders lekkers te krijgen. Ook wordt het beachvolleybal alvast opgezet, zodat iedereen alvast een sneakpreview kan krijgen van ons nieuwe beachkorfbal- en volleybalveld.

Tot zaterdag!