Gerjan van de Krol nieuwe trainer DWS 2

11 maart 2019

Nadat kort geleden bekend is geworden dat René Slegh vanaf komende augustus de trainer van DWS 1 zal worden, werd duidelijk dat Christiaan van Hunen zal gaan stoppen met het trainen en coachen van DWS 2.

DWS is Christiaan dankbaar voor zijn werk in de afgelopen jaren, een periode waarin hij samen met Jaco Boon het 2e naar een hoger niveau heeft getild waardoor 1 en 2 een sterke selectie hebben gevormd. Spelers uit het 2e konden veelal moeiteloos invallen bij het 1e daar waar nodig.

Christiaan, bedankt voor je inzet en enthousiasme!

In de persoon van Gerjan van de Krol heeft DWS gelukkig een goede opvolger gevonden. Gerjan is momenteel nog assistent-coach van Coen Hooijer, de hoofdtrainer van DWS 1, en heeft laten zien dat hij over de juiste kwaliteiten beschikt om een volgende stap te zetten in zijn korfbaltrainers-carrière. Jaco Boon zal zijn rol als assistent-trainer en coach voortzetten naast Gerjan. Zijn verbindende werk en positieve prikkels bij trainingen en wedstrijden worden erg gewaardeerd. DWS is zeer verheugd om hem ook volgend seizoen in deze rol in actie te zien.

Gerjan en Jaco, succes komend seizoen!

Sportieve groet,

De TC