Geslaagde zomertraining bij DWS

23 juli 2020

Heb jij het ook gemerkt? Gisteren was het een bijzondere dag. In heel Nederland legden kinderen hun telefoons eventjes aan de kant, gingen ze op zoek naar hun korfbalschoenen (waar lagen die ook alweer?) en kwamen ze samen op het korfbalveld! Ook bij DWS stond het korfbalveld ineens vol met korfbalpalen en kinderen, midden in de zomervakantie!

Op woensdag 22 juli werden korfbalvereniging in heel Nederland bezocht door internationals, jeugdinternationals en KNKV-trainers die clinics verzorgden. Ook DWS was één van de gelukkige verenigingen die twee topkorfballers mochten ontvangen; Nena Ellermeijer en Eline van Veldhuisen kwamen langs om een heel leuke training te geven. De clinics zijn onderdeel van de This is Korfball Tour.

Tijdens de clinic kregen de kinderen veel leuke oefeningen. Er werd hard gerend, veel geschoten, ver gegooid en ook veel gelachen. Het was een zeer geslaagde training en we willen Nena en Elina hier hartelijk voor bedanken!

Fijne zomer allemaal!