Gezellige slotdag DWS (+ foto’s en uitslag verloting)

17 juni 2018

De slotdag van DWS was zeer geslaagd. Vanwege het 65-jarig bestaan werd er dit jaar voor de jeugd een heus circus-optreden geregeld. Eerst werd door de jeugd de verschillende circus-acts ingestudeerd en vervolgens mochten ze hun circus-kunsten tonen aan de ouders en overig publiek in het Circus DWS theater. ’s Middags was er voor de senioren een schutterstoernooi. Vervolgens werd ook de nieuwe tribune onthuld waarbij er 11 stoeltjes bestemd waren voor de ere-leden die ook allemaal aanwezig waren en door Henry in het zonnetje werden gezet. De veiling van de tribunestoeltjes onder ludieke aansturing van Joop van Beek was ook een schot in de roos. Onder ideale weersomstandigheden was het een gezellige dag die met uitgebreid SABJE (Sabrine en Linda) en HAPJE (De Essenburcht) werd afgesloten. Ook werden de vrijwilligers van het jaar bekendgemaakt. Bij de jeugd waren dat Danique van Doorn en Janine Krikke en bij de senioren viel de eer te beurt aan Rens Bleijenberg. Bernard Schut, de voorzitter van DWS, verzorgde met een jeugdlid de Grote Verloting. Dit zijn de winnende nummers: 0780, 0877, 1136, 1367, 2439. De prijzen kunnen afgehaald worden bij Jos Westervelt Tweewielers, Veluweweg 194, Kootwijkerbroek.

Foto’s slotdag DWS 16-06-2018 (deel 1)

Foto’s slotdag DWS 16-06-2018 (deel 2)