Het begint weer!

22 november 2019

Morgen gaan alle teams van DWS weer de zaal in. Na een paar weken trainen en oefenen begint morgen het echte werk. De midweek heeft in ieder geval al het goede voorbeeld te geven door de eerste twee competitiewedstrijden in de zaal ruim te winnen. Nu de rest nog!

Vanaf 10.00 zijn er al teams in actie in Het Kamphuis in Kootwijkerbroek en de Veluwehal. En je kan wel spreken van een heuse DWS-dag in de Veluwehal, want de laatste DWS-wedstrijd (DWS 4 – KCD 4) start morgen om 18.40 in de Veluwehal. Een volle en drukke dag dus.

DWS 1 en 2 starten met wedstrijden tegen Oost-Arnhem en Duko. Na de wedstrijd DWS 3 – Reehorst 3 trapt het tweede om 14:15 af tegen het derde team van Oost-Arnhem. Een onbekende tegenstander voor DWS 2. Na deze wedstrijd volgt de strijd tussen DWS 1 en Duko 1. Onlangs troffen de ploegen elkaar nog op het veld. Tijdens deze wedstrijd bleef het lang spannend. Na een 10-9 ruststand voor DWS, pakte DWS na de rust het gaatje van 4 punten en won de wedstrijd uiteindelijk met 16-13 van Duko uit Duiven.

Spannend wordt het. Een winstpartij is meteen een belangrijke slag in de poule met goede tegenstanders als KVZ en Sparta Nijkerk. De selectie kan jullie support dus goed gebruiken. Kom naar de warme Veluwehal en juich de DWS-teams naar de overwinning. Zo maken wij er met z’n allen een mooie seizoensstart van.

Voor het hele programma kijk hier.