Kampioenswedstrijd DWS 1 – Woudenberg 1

14 februari 2017

Aanstaande zaterdag staat er een spannende wedstrijd op het programma: DWS 1 kan in eigen huis kampioen worden tegen directe concurrent Woudenberg 1. Op dit moment staat DWS één punt boven Woudenberg, dat een keer heeft verloren en een gelijkspel heeft gespeeld. DWS heeft daarentegen slechts één keer verloren dit afgelopen zaalseizoen: van Woudenberg.

De vorige keer dat de twee ploegen elkaar ontmoetten, speelde DWS een gespannen wedstrijd. De verdediging van Woudenberg zat er strak bovenop, waardoor het DWS niet goed lukte om genoeg kansen te creëren. Ondanks het keiharde werken van DWS, won Woudenberg de wedstrijd met 20-17. Na de vorige pot tegen Woudenberg zei coach Coen Hooijer in een interview met de krant: ‘We hebben het volledig in eigen hand. En ik vind dat wij de sterkste ploeg zijn. We moeten er alleen wel staan in zulke duels als tegen Woudenberg. In 2017 gaan we vlammen!’ Aanstaande zaterdag is het dan eindelijk zo ver: tijd om te vlammen!

Natuurlijk willen we onze hoofdmacht zoveel mogelijk helpen door hen met z’n allen naar het kampioenschap te juichen. Kom dus allemaal naar de Veluwehal om het 1e aan te moedigen! Aan alle jeugd willen we vragen om je blauwe outfit aan te trekken en om zoveel mogelijk toeters/bellen/trommels mee te nemen. En er is ook weer een spandoekenwedstrijd!

Als DWS wint, dan wordt dat zaterdagavond vanaf 19:30 gevierd bij de familie Davelaar. Alle leden vanaf de A zijn van harte uitgenodigd om mee te eten en te feesten. Tot zaterdag! De wedstrijd wordt om 16.30 uur gespeeld in de Veluwehal.