Korfbalvereniging DWS bestaat 65 jaar

10 februari 2018

Onze vereniging bestaat dit jaar 65 jaar en dat is best bijzonder. Wil van Wenum is in 1953 met onze vereniging gestart en daar zijn we haar nog steeds dankbaar voor. Heel veel mensen hebben hier al sportief plezier aan beleefd en er zijn al verschillende DWS-huwelijken bezegeld.

Save the date
We gaan dit dan ook groots vieren en wel tijdens onze slotdag op 16 juni 2018.
Dus blok deze datum nu al in je agenda.

“Circus op school” komt bij DWS

Het volledige programma van de slotdag komt later, maar we kunnen nu al melden dat “Circus op school “ bij ons langs zal komen.

Wat gaat er gebeuren:

• ’s Ochtends gaan de DWS jeugd en de kinderen van DWS senioren (maar ook broertjes en, zusjes zijn van harte welkom) in de leer bij het circus. Er zijn verschillende acts zoals, acrobaten, clowns, “wilde dieren” e.d. en jij gaat het leren!
  • ’s Middags geven we aan alle ouders, oma’s en opa’s, DWS-leden en oud-leden een circusvoorstelling en laten dan zien wat we allemaal geleerd hebben.

Het zou daarom leuk zijn als iedereen, jong en oud, verkleed komt in de circussfeer!

Na de voorstelling lekker eten!

Na de voorstelling gaan we met de jeugd en ouders lekker eten. Vervolgens is de trekking van de lootjes en daarna begint het programma voor de senioren en oud-leden. Alle oud-leden van DWS zijn van harte welkom en kunnen zich opgeven via info@korfbaldws.nl. Over het senioren- en oud-leden programma volgt later meer.

Ga vast op zoek naar een clown- ,acrobaten- of dierenpak en zet bij 16 juni “SLOTDAG” in je agenda!