KVZ 1 – DWS 1: 25-17 | DWS onderuit tegen titelfavoriet

1 december 2019

KOOTWIJKERBROEK – Op bezoek bij titelfavoriet KVZ heeft DWS de eerste nederlaag van het zaalseizoen geleden. Na de nipte zege van vorige week verloor de ploeg van trainer René Slegh nu met 25-17 van de koploper. Bij de formatie uit Kootwijkerbroek keerde Job Schonewille weer terug in de basis. In de Hanzehal in Zutphen stond DWS halverwege op een 12-7 achterstand.

In het tweede bedrijf hield DWS lang stand, maar liep de marge in de slotfase op tot acht. Trainer René Slegh: ,,Wij hebben gestreden voor wat we waard zijn en verloren van een ervaren en betere tegenstander. Wij zijn lang in de wedstrijd gebleven en verliezen uiteindelijk met een marge van acht en scoren vaker dan de vorige wedstrijd. Deze wedstrijd levert ons verbeterpunten op, maar biedt zeker genoeg perspectief voor het vervolg”.