Laatste thuiswedstrijden!

27 mei 2016

Morgen is het zo ver! De laatste thuiswedstrijden van het seizoen worden gespeeld.  Het tweede en het eerste spelen allebei thuis. Het Tweede begint om 14:00 en het Eerste om 15:30.

Voor het eerste is deze laatste thuiswedstrijd een hele belangrijke! Winst is eigenlijk noodzakelijk voor handhaving in de tweede klasse. Het wordt een lastige wedstrijd tegen Nova, de nummer vier van de competitie, maar met de goede instelling en jullie steun kan het eerste winnen! Laten wij er met z’n allen één groot feest van maken en het eerste juichen naar de overwinning! Zij kunnen jullie steun hard gebruiken.

Een andere rede om naar het Sportveld te komen is de kampioenenparade. Deze vindt plaats in de rust van het eerste, rond 16:00 uur. Hier zullen alle jeugdteams gefeliciteerd worden met hun behaalde kampioenschap. De B1, D1 en de E1 zullen in ieder geval aanwezig zijn.

Laten wij hopen een hele mooie seizoensafsluiter op het Sportveld van DWS!

Tot morgen!