Matchday: DWS 1 – KVZ 1.

8 februari 2020

Op deze rustige zaterdag qua korfbal, veel DWS ploegen hebben een weekend vrij, neemt DWS 1 het op tegen KVZ 1. De korfbalvereniging uit Zutphen is de kandidaat om kampioen te worden in de poule, maar verloor vorige week de eerste punten tegen Sparta Nijkerk. Het verhaal van DWS 1 is bekend. Na drie knappe overwinningen op rij verloor het vorige week terecht van DUKO in Duiven. Andere ploegen in de poule boekte knappe overwinningen, waardoor de hele middenmoot dicht op elkaar zit.

De tegenstander, KVZ, moet winnen vandaag. De ervaren ploeg die makkelijk scoort, verloor dus vorige week nipt van Sparta, waardoor de strijd om de nummer 1 plek weer is losgebarsten. Het beloofd dus een spannende wedstrijd te worden, waarin DWS jullie steun heel goed kan gebruiken! Dus kom naar de Veluwehal en juich DWS 1 naar de overwinning.

DWS 1 – KVZ 1 16:50

Veluwehal Barneveld