MATCHDAY zaterdag 19 januari

18 januari 2019
Voor het eerst in 2019 speelt de DWS-selectie thuis in de Veluwehal. Zowel DWS 1, 2 en 3 komen in onze hal in actie.

DWS 1 wist vorige week de eerst overwinning te pakken in de zaalcompetitie. Tegen directe concurrent VZOD werd eenvoudig gewonnen na een goede eerste helft. Morgen komt DWS 1 weer in actie tegen een andere concurrent om de laatste plekken: Viking. Deze ploeg heeft op dit moment 1 punt minder dan DWS. Het eerste moet dus zien te winnen om de aansluiting naar boven te vinden en eindelijk afstand te nemen van de onderste plekken. DWS 1 krijgt in ieder geval steun van het team van de week, maar jullie steun kan het ook goed gebruiken!

DWS 2 doet het goe dit seizoen en staat na de overwinning van vorige week op een stevige derde plek. Dit betekent dat alles nog mogelijk is in deze competitie voor het tweede. Bij een overwinning morgen tegen Viking 2 blijft de druk hoog op de nummer 1 en 2 in de competitie. Een overwinning is dus gewenst.

Voor DWS 3 is het een lastig seizoen. De ploeg heeft nog geen punten in de zware competitie. Misschien kan daar morgen verandering in komen door de wedstrijd tegen Fiducia 3.

Kortom, genoeg spannende wedstrijden op het programma morgen. Kom lekker langs in de Veluwehal en juich de teams naar de overwinning! Hopelijk tot morgen!

Voor het hele programma van morgen kijk hier: