Opbrengst Grote Clubactie 2022 is bekend! [update]

8 december 2022

Dit jaar heeft DWS voor het eerst meegedaan met de Grote Clubactie. Een landelijke actie, waarmee de leden van DWS geld ophalen voor de vereniging door loten te verkopen. De lotenverkoop heeft dit eerste jaar maar liefst €3.585 opgebracht! DWS ontvangt als club 80% van de opbrengst. Dit betekent dat alle leden een bedrag van ruim €2800 euro hebben opgehaald voor de club.

Bij deze willen wij alle lotenverkopers van enorm bedanken. Zonder jullie hadden we dit bedrag nooit kunnen ophalen! Een extra bedankje is er voor 3 jeugdleden. Zij hebben de meeste loten verkocht en worden daarvoor extra bedankt met een cadeaubon. Deze leden zijn:

1. Evy Dekker (cadeaubon ter waarde van €50,-)
  2. Anna-Lynn van de Kamp (cadeaubon ter waarde van €40,-)
  3. Janine Krikke (cadeaubon ter waarde van €30,-)

Bedankt voor jullie inzet!

De uitslag van de landelijke loterij wordt op 7 december bekend gemaakt.

update 08/12/2022

De trekkingsuitslag is bekend van de Grote Clubactie! Check jouw lot via de online lotchecker: https://lotchecker.clubactie.nl/

Heb je jouw lot online gekocht? Dan staat jouw lotnummer op je bankafschrift.