Regio’72 1 – DWS 1: 13-21

13 januari 2016

KOOTWIJKERBROEK  – De korfballers van DWS startten met frisse moed aan het nieuwe jaar, maar moesten direct al enkele tegenslagen verwerken. Drie nieuwe blessuregevallen beperkten coach Coen Hooijer verder in zijn keuzes voor de wedstrijd tegen Regio ’72, die met 13-21 verloren ging.

,,We hadden goed getraind en waren goed voorbereid, maar maandag vielen drie spelers geblesseerd uit in een oefenduel.¨ Elkse Ortse liep een knieblessure op en was tegen Regio ’72 niet inzetbaar; Bas Lagerweij en Saska Westervelt moesten zich tegen de ploeg uit Vaassen in de rust laten vervangen.

Hooijer: ,,Het was een cruciale wedstrijd voor lijfsbehoud, maar we waren machteloos. Ik heb inmiddels een heel team aan geblesseerden. Het is mooi dat iedereen verder strijdlustig blijft, maar we willen ook weer eens een keer lachen.¨

Doelpuntenmakers: Bernard Schut 4, Diane van Hunen 3, Christiaan van Hunen 3, Rens Bleijenberg 2, Maarten van de Kuilen 1.

Bron: www.barneveldsekrant.nl