René Slegh nieuwe trainer/coach DWS 1

19 februari 2019

DWS is blij te kunnen melden dat voor het seizoen 2019/2020 een nieuwe hoofdcoach is aangesteld. Er is een verbintenis aangegaan voor 2 jaar.

René Slegh volgt Coen Hooijer op die na 4 jaar verhuist naar kv Sparta Nijkerk, toevallig de club waar Slegh vandaan komt.

Naast jarenlang bij Sparta gespeeld te hebben was hij vervolgens ook speler bij onder andere DKOD en Blauw-Wit Amsterdam en is hij bij diverse clubs actief geweest als trainer/coach, waaronder Sparta Nijkerk en De Meeuwen.

Uit de gevoerde gesprekken bleek er een klik te zijn en kwamen de ideeën over aanpak en begeleiding overeen. “We zijn als DWS erg blij met René als nieuwe trainer/coach en hopen op een goede samenwerking. We wensen hem veel succes en een goede tijd toe bij onze Kootwijkerbroekse korfbalvereniging”.