Routekaart KNKV voor veldcompetitie

19 maart 2021

Het KNKV heeft net als in de zaal een routekaart voor de veldcompetitie gepubliceerd. In de routekaart korfbal-competities-veld is uitgewerkt hoe vanaf 24 april de competities gespeeld zouden kunnen worden. In de routekaart wordt per week aangegeven hoe het competitieschema eruit komt te zien als vanaf een bepaalde datum weer competitie gespeeld kan worden.

Bij een start op uiterlijk zaterdag 15 mei kunnen alle ploegen nog een competitie spelen. Vanaf 22 mei lukt dat niet meer voor de wedstrijdsport en vanaf 29 mei moet er voor alle teams een alternatief model komen.

Hou rekening met spelen op 15 mei (hemelvaartweekend), 22 mei (pinksterweekend) en mogelijk competitie tot en met zaterdag 26 juni als de competitie pas laat kan starten. Voor D.W.S. 1 en 2 kunnen de laatste (beslissings-) wedstrijden zelfs pas zaterdag 10 juli gespeeld worden.

Kijk voor meer details en exacte data in de KNKV routekaart: https://www.knkv.nl/routekaart-veldcompetitie/.