Samenwerking Rijnders Sport en DWS inzake kledinglijn

23 juni 2017

Onlangs is DWS een samenwerking aangegaan met Rijnders Sport in Barneveld inzake de kledinglijn. Een paar jaar geleden heeft het bestuur van DWS besloten om een uniforme kledinglijn in te stellen. Nu zijn hierover afspraken gemaakt met Rijnders Sport in Barneveld. De kleding is binnenkort via een speciale pagina op deze website te bekijken en te bestellen. Tot die tijd kan men in de winkel van Rijnders Sport, Jan van Schaffelaarstraat 56, terecht. Op het trainingpak, het inschiet/trainingshirt en op de sporttas wordt gratis het DWS-logo gedrukt. De kledinglijn is bedoeld om de vereniging een nette uitstraling te geven. Het is echter geen verplichting. Ook is voor de weg der geleidelijkheid gekozen. Zo is het denkbaar dat een trainingspak of een sporttas als verjaardagscadeau wordt gegeven. De vastgestelde prijzen gelden bij aanschaf van 1 product. Wordt kleding voor een heel team aangeschaft dan ontvangen we korting. Dit wordt gecoördineerd via Elbert van den Brink.

Rijnders Sport, Jan van Schaffelaarstraat 56, Barneveld. 0342-492035, info@rijndersport.nl.