Selectieleden nemen afscheid: Davitha van de Kuilen

11 juni 2019

Het seizoen eindigt aanstaande zaterdag voor de DWS-selectie. Een mooi seizoen voor DWS 1 en DWS 2 met knappe overwinningen en spannende wedstrijden. Maar het einde van dit seizoen betekent meer: maar liefst 4 selectiespelers en 2 coaches nemen aanstaande zaterdag afscheid. Daarom zetten wij tot en met zaterdag iemand in de spotlight. Vandaag: Davitha van de Kuilen-Terlouw.

Davitha korfbalt net als haar man Kees al lange tijd in de selectie van DWS. Na een korte pauze korfbalt zij nu al enkele jaren met verve in het eerste. Met haar jaloersmakende conditie is zij elke tegenstander te snel af, waardoor zij elke wedstrijd haar doelpunten meepikt. Nooit zal Davitha klagen en altijd verschijnt zij met een glimlach op het trainings- of wedstrijdveld.

Helaas zullen wij haar inzet en positiviteit moeten gaan missen volgend seizoen. Samen met Kees gaan zij het volgend jaar op korfbalgebied rustiger aan doen. Maar wij zullen Kees en Davitha vast nog terugzien in of naast het veld.

Aanstaande zaterdag neemt Davitha afscheid tijdens de thuiswedstrijd tegen Fiducia. Hopelijk is het een afscheid met een gouden randje: een overwinning! Komen jullie ook allemaal kijken bij de afscheidswedstrijd van Davitha?