Selectieleden nemen afscheid: Kees van de Kuilen

10 juni 2019

Het seizoen eindigt aanstaande zaterdag voor de DWS-selectie. Een mooi seizoen voor DWS 1 en DWS 2 met knappe overwinningen en spannende wedstrijden. Maar het einde van dit seizoen betekent meer: maar liefst 4 selectiespelers en 2 coaches nemen aanstaande zaterdag afscheid. Daarom zetten wij tot en met zaterdag iemand in de spotlight. Vandaag: Kees van de Kuilen.

Sinds 2004 maakt Kees onderdeel uit van de selectie van DWS. In deze vijftien jaar is hij enkele keren gestopt, wegens onder andere blessures. Dit seizoen heeft hij ook lang uit de roulatie gelegen, wegens een schouderblessure. Gelukkig is hij weer helemaal fit voor zijn afscheidswedstrijd tegen Fiducia. Kees is de echte puntspeler van DWS die er zo moeiteloos meer dan 6 per wedstrijd inlegt, soms zelfs van onmogelijke afstanden. Zo scoorde Kees ooit de 24-24 tegen Atlantis vanaf de middellijn en stond hij met zijn acties aan de basis van de 17-16 overwinning in de kampioenswedstrijd tegen Woudenberg.

Aanstaande zaterdag neemt Kees afscheid in de wedstrijd tegen Fiducia. Wij nodigen jullie dan ook van harte uit om samen met deze topspeler afscheid te nemen.

15 juni:

DWS 2 – Fiducia 3 14:00