Selectieleden nemen afscheid: Maarten van de Kuilen

13 juni 2019

Het seizoen eindigt aanstaande zaterdag voor de DWS-selectie. Een mooi seizoen voor DWS 1 en DWS 2 met knappe overwinningen en spannende wedstrijden. Maar het einde van dit seizoen betekent meer: maar liefst 4 selectiespelers en 2 coaches nemen aanstaande zaterdag afscheid. Daarom zetten wij tot en met zaterdag iemand in de spotlight. Vandaag: Maarten van de Kuilen.

Maarten van de Kuilen is al jaren een vast gezicht in de selectie, waar hij nu al enkele jaren in het tweede zijn wedstrijden speelt. Als aanvoerder heeft Maarten vorig jaar twee promoties mede mogelijk gemaakt naar de reserve derde klasse. Een historische prestatie.

Zijn afstandsschot, nauwelijks uit beweging, is zijn kenmerk. Het maakt niet uit hoe ver, als hij kan aanleggen zit hij vaak. Dit wapen gaat de selectie dan ook zeker missen, net als zijn humor en spelplezier! Volgend jaar gaat Maarten het wat rustiger aan doen en zal hij af en toe fungeren als speler/coach bij DWS 3. Maar Maarten is al wel eens eerder gestopt en weer begonnen, dus wie zal het weten.

In ieder geval gunnen wij Maarten een mooi afscheid. Aanstaande zaterdag speelt hij zijn laatste wedstrijd in de DWS-selectie tegen Fiducia 3. U bent van harte uitgenodigd om Maarten’s laatste wedstrijd te bewonderen. De wedstrijd start om 14 uur bij korfbalveld DWS!