Spannende dag in de Veluwehal

6 december 2019

Morgen spelen (bijna) alle teams van DWS in de Veluwehal. Vanaf 12 uur komen de eerste jeugdteams al in actie gevolgd door alle seniorenteams. Kers op de taart is de wedstrijd DWS 1 – Sparta 1, een weerzien met oud-coach Coen Hooijer.

Niet alleen een bijzondere wedstrijd voor het team, maar ook voor onze nieuwe hoofdcoach Rene Slegh. Vorig jaar was Slegh nog coach bij Sparta Nijkerk. Sparta Nijkerk gaat dit jaar voor de bovenste plekken in de competitie, maar door de nipte nederlaag in de eerste speelronde tegen kampioenskandidaat KVZ moet Sparta al in de achtervolging. DWS wist in de eerste rond te winnen van DUKO, maar verloor vorige week van hetzelfde KVZ. Wil Sparta in het spoor blijven van KVZ dient het morgen twee punten te pakken in de Veluwehal.

Beide coaches kennen de andere ploeg goed, dus dat beloofd veel goeds. DWS 1 kan daarom jullie steun morgen goed gebruiken. Hopelijk zien wij jullie in de Veluwehal om DWS aan te moedigen.

Voorafgaand aan deze bijzondere wedstrijd speelt DWS 2 tegen DVO, DWS 3 tegen Hebbes en komt DWS 4 in actie tegen HKC. Ook vele jeugdteams spelen hun wedstrijden, onder andere de A1, B1, B2 en C1. Een goed gevulde dag dus in de Veluwehal. Jullie zijn van harte welkom om de teams aan te moedigen. Tot morgen!

Kijk voor het hele programma hier.