Stem op DWS bij de Rabobank Clubkasactie!

28 april 2016

Van 9 mei tot en met 20 mei kun je op DWS stemmen met de Rabobank Clubkasactie. Help DWS door zoveel mogelijk te stemmen!

Ieder jaar stelt de Rabobank via de Rabobank Clubkasactie een deel van de winst beschikbaar voor de ondersteuning van lokale sportclubs zoals DWS. Alle leden van de Rabobank bepalen waar het geld terecht komt door te stemmen. Ieder lid krijgt 5 stemmen tot zijn beschikking, waarvan 2 (!) stemmen op dezelfde club mogen worden uitgebracht. Dit jaar verdeelt de Rabobank maar liefst €100.000,- .
Alle leden van de Rabobank mogen stemmen. Maar let op: klanten van de Rabobank zijn niet automatisch lid. Tot en met vrijdag 13 mei 2016 kun je hier eenvoudig lid worden.
Op 9 mei gaan de stembussen open. Alle leden van de Rabobank krijgen dan een e-mail, waarmee je kunt stemmen. Stemmen kan tot 20 mei. Eerst even lid worden dus, want dat kan maar tot 13 mei.
Laten we met z’n allen flink gaan stemmen, want jouw stem is geld waard voor DWS!

Meer informatie kun je vinden op de site van de Rabobank.