Stem op DWS met Rabo Clubsupport!

31 augustus 2022

Rabobank klanten opgelet: DWS doet mee aan Rabo Clubsupport. Van 5 tot en met 27 september kun je – als klant van de Rabobank – stemmen op DWS. En jouw stem is geld waard! Lees hier meer over hoe kunt stemmen.

Wat is Rabo ClubSupport?

Ieder jaar verdeelt de Rabobank een deel van de winst onder lokale verenigingen. Hoeveel geld iedere vereniging krijgt, wordt bepaald door het aantal stemmen op die vereniging. Als je stemt op DWS, verdien je dus geld voor onze club.

En dat loont: vorig jaar ontving DWS maar liefst € 2249,- van de Rabobank met deze actie! De opbrengst van dit jaar is bestemd voor de verbetering van ons sportcomplex met een overkapping en een beachkorfbalveld.

Hoe kan ik stemmen?

Als je lid bent van de Rabobank, kan je stemmen uitbrengen. Wel klant van Rabo, maar nog geen lid? Lid worden kan gratis en eenvoudig via de Rabo App.
Het stemmen gaat via de Rabobank App op je telefoon. Dat werkt als volgt:

Zo kun je stemmen op DWS:

1. Log in op de Rabo App

2. Ga naar Service Lidmaatschap

3. Ga naar ClubSupport

4. Selecteer de verenigingen waarop je wilt stemmen en klik op ‘stem uitbrengen’.

Alvast bedankt!

Stemmen – de tijdslijn

• 5 september                 Stembussen gaan open
  • 27 september              Stembussen sluiten
  • 11 oktober                    Uitreiking

Wat zijn de regels?

1. Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen;
2. Alle leden vanaf 12 jaar kunnen stemmen.

Stuur dit rond!

Vraag je familie, buren, vrienden, kennissen etc. of ze lid zijn van de Rabobank. Zo ja? Dan kunnen ze ook stemmen op DWS!

Iedere stem is geld waard!