Stem op DWS met Rabo Clubsupport!

11 september 2019

Binnenkort begint Rabo Clubsupport, een actie waarbij de Rabobank een deel van de winst verdeelt over Nederlandse verenigingen. DWS doet mee aan deze actie en jij kunt ons helpen. Jouw stem is namelijk geld waard voor DWS! Om te stemmen, moet je voor 27 september (gratis) lid worden van de Rabobank. Lees snel verder hoe je dat doet.

Wat is Rabo Clubsupport?

Ieder jaar verdeelt de Rabobank een deel van de winst over lokale verenigingen. Een gave actie, waar DWS in voorgaande jaren steeds mooie bedragen mee ophaalde. Hoeveel geld DWS met deze actie ophaalt, wordt bepaald door het aantal stemmen dat DWS krijgt.

Hoe kun je stemmen op DWS?

Dit is hoe het werkt:

1. Als je klant bent van de Rabobank, dan kun je stemmen. Geen klant? Dan stuur je dit natuurlijk door naar alle Rabo rekeninghouders die je kent! Let op, als je klant bent, kun je nog niet direct stemmen. Je moet dan eerst even lid worden van de bank.
  2. Lid worden van de Rabobank is gratis en kan snel via deze link. Gelijk even doen, dan kun je het niet vergeten! Je moet je namelijk voor 27 september aanmelden als lid.
  3. Op 27 september begint de stemperiode. Als je lid bent geworden, krijg je een e-mail van de Rabobank waarmee je kunt stemmen.

Hoe vaak mag ik stemmen?

Als de stemperiode is aangebroken, mag je vijf stemmen uitbrengen. Goed om te weten: je mag 2x op dezelfde vereniging (DWS dus) stemmen! In voorgaande jaren was een stem ongeveer rond de € 10,- waard voor DWS. Makkelijk verdiend voor ons cluppie, toch?

> Aanmelden als lid van de Rabobank

Stem op DWS met Rabo Clubsupport!