Steun DWS in de strijd tegen degradatie!

29 maart 2019

Het belooft morgen een spectaculaire avond te worden in de Veluwehal. In de strijd tegen degradatie treft DWS 1 directe concurrent ZKC. ZKC moet winnen om zich te handhaven, voor DWS is 1 punt genoeg.

Om er een prachtige seizoensfinale van te maken heeft DWS 1 jullie steun nodig! Daarom een oproep vanuit de DWS-selectie om zaterdag in je blauw-witte tenue DWS 1 naar de overwinning te juichen. Om jullie extra te motiveren is er zelfs een prijs voor de beste supporters. Het team met het leukste en mooiste spandoek wint een avond bowlen! Dus maak een spandoek en juich DWS naar de overwinning!

Voorafgaand aan DWS 1 speelt DWS 2 tegen ZKC 2. DWS 2 is geëindigd op een knappe derde plek en neemt het op tegen de nummer 1  ZKC 2. Deze ploeg uit Zaandam kan morgen het kampioenschap binnenslepen. Voor DWS 2 de taak om weerstand te bieden en te stunten tegen de beoogd kampioen. De wedstrijd begint om 17:15

Prachtige wedstrijden dus waar ook nog veel op het spel staat. Kom dus morgen naar de Veluwehal en moedig de DWS-tems aan.

Voor het hele programma kijk hier

Tot morgen in de Veluwehal!