Streep door zaalcompetitie en verlenging coronamaatregelen

13 januari 2021

In alle klassen onder de Korfbal League (en Reserve Korfbal League) zal dit seizoen geen zaalcompetitie plaatsvinden. Dat is de conclusie na de persconferentie van het kabinet van afgelopen  dinsdagavond, waarin duidelijk werd dat de huidige lockdown wordt verlengd.

Wat houdt dit in voor DWS teams?

• Alle zaaltrainingen voor de seniorenteams blijven geannuleerd tot 9 februari.
  • Alle zaaltrainingen voor de jeugdteams blijven ook geannuleerd tot 9 februari. Wel kijken we naar de mogelijkheid om eventueel met de jeugd buiten op het veld trainingen en/of onderlinge wedstrijden te organiseren op de trainingsavonden of op zaterdagen. Wanneer hier meer duidelijkheid over is, brengen we jullie hierover op de hoogte.
  • De wedstrijden van de zaalcompetitie gaan definitief niet door.

We weten dat dit niet leuk is voor iedereen, maar helaas is het wel noodzakelijk. Hou vol en blijf gezond!

Bestuur ckv DWS