Super Saturday bij DWS

19 januari 2018

Morgen staan er een hele hoop thuiswedstrijden op het programma, inclusief een paar hele belangrijke!

Zo komen onder andere de C2, C1, A1, 5e en de selectie thuis in actie! Voor de selectie zitten er hele belangrijke wedstrijden tussen.

DWS 3 verloor vorige week, maar staat er nog steeds voor in de competitie. Als het morgen wint van SKF, kan DWS 3 weer aansluiten bij de top van de competitie.

DWS 2 is nog steeds op kampioenskoers. Morgen wacht de nummer laatst Synergo. Bij een overwinning verstevigt het tweede de koppositie.

Om 14:55 start DWS 1. Het eerste moet flink aan de bak tegen VIKO 1. Na een paar nederlagen, heeft DWS 1 een overwinning nodig. Uit won DWS 1 nog van VIKO, maar daarnaast wist VIKO overtuigende overwinningen te boeken, waardoor het nu tweede staat in de competitie. Een pittige tegenstander, maar DWS weet hoe het moet winnen van VIKO. Spektakel gegarandeerd dus!

Dus kom morgen naar de Veluwehal of blijf  lekker hangen na je eigen wedstrijd. Samen kunnen we jullie aanmoedigen goed gebruiken. Hopelijk hebben we een volle tribune om alle DWS-teams naar de overwinning te juichen!

Tot morgen!

Voor het hele programma kijk hier: