Super saturday: laatste wedstrijden van het seizoen!

17 juni 2022

Op zaterdag 18 juni is het weer Super Saturday bij DWS. Veel teams komen thuis in actie voor hun laatste wedstrijden. Ondanks deze laatste wedstrijden staat er morgen nog heel veel op het spel.

Kampioenswedstrijden
DWS A1 speelt morgen om 11:00 in een rechtstreeks duel tegen ODIK om het kampioenschap. De winnaar van deze wedstrijd wordt kampioen. Aanmoedigingen vanaf de zijlijn zijn gewenst! DWS 3 en DWS C1 kunnen ook kampioen worden. DWS 3 speelt om 12:30 thuis tegen Dindoa. De C1 moet afreizen naar Soest en speelt om 11:00 tegen de Eemvogels. Ook komen de kampioenen DWS B1, DWS 4 en DWS 2 in actie. De B1 speel tot 11:00 tegen Unitas, DWS 2 neemt het op tegen OKV.

Al deze teams kunnen jullie steun aan de zijlijn goed gebruiken. Een spandoek komt daar goed van pas. Alle (jeugd)leden zijn van harte uitgenodigd om spandoeken te maken. Vanaf 12:30 kunnen jullie al jouw creativiteit laten zien door het maken van de mooiste spandoeken. Voor de jeugdleden zal er ook wat te eten zijn. We kijken uit naar de mooiste spandoeken. Meer informatie hier.

Laatste wedstrijd hoofdcoach René Slegh en andere selectieleden
Het einde van het seizoen betekent ook afscheid nemen. Verschillende selectieleden nemen afscheid, waaronder onze hoofdcoach René Slegh. Na drie coronaseizoenen is het morgen de laatste wedstrijd waar René langs de zijlijn staat. De selectie en het bestuur staan hier morgen natuurlijk bij stil, maar een afscheid met een overwinning is natuurlijk nog leuker. Tegen OKV 1, de nummer 7 van de competitie, liggen er kansen om met een overwinning het seizoen af te sluiten. Hier kan DWS 1 jullie support goed bij gebruiken. Aan het weer zal het niet liggen, het belooft een prachtige dag te worden.