Team van de Week: DWS C1

1 december 2017

Iedere week waarin DWS 1 thuis speelt, staat één van onze jeugdteams in het zonnetje.
Het Team van de Week is dit keer: DWS C1!

Onze C1 zit boordevol talent! Hebben jullie Frank, Jarno en Janine wel eens zien schieten? Die knallen alles erin! Vaak worden ze vrijgespeeld door Laura, die met haar spelinzicht mooie balletjes kan aangeven. En mocht er een schot worden gemist, dan staat Emma in de rebound paraat om de ballen eruit te vangen. Laat de verdedigers dan maar uitkijken, want speedy Janice is er zo langs!

Verdedigend is de C1 misschien nog wel sterker! Met ‘stofzuigers’ Ruben en Gerjanne die de ballen er graag tussenuit tikken en met Roos en Anne die het potdicht kunnen houden in de verdediging.
In de trainingen wordt de C1 versterkt door Gerco en Dick, de nieuwe aanwinsten van DWS! Kijk maar goed af bij de rest tijdens de trainingen van Lisa en Joël, jongens!

De C1 staat op dit moment met zes punten bovenaan in hun poule. Morgen spelen ze thuis, om 14:00 tegen Antilopen, dat op twee punten staat.

Morgenavond is het team van de week ook aanwezig bij de wedstrijd DWS 1 – Fortissimo 1. De wedstrijd van het eerste begint om 18:50 in de Veluwehal. Kom het eerste aanmoedigen, samen met ons Team van de Week!